2014. június 18., szerda

9.rész ¤A csók¤

Heyho!
Meglepetés!!!:3
Előbb hoztam a részt! 
Remélem örültök neki!
Láttam hogy újabb feliratkozóm lett, így összesen 4 van! 
Nem tudom elmondani mennyire örülök neki!:)
+ Meg van az 1000 megtekintés!^^
Jó olvasást, iratkozz fel, és komizz ha tetszik!:)
Pumi C:
9. rész



Niall szemszöge:
Már 5 óra van, de még mindig dolgozunk...kezdek fáradni. Már vagy egy órája csak ásítgatok össze vissza amit Paul nem néz jó szemmel, de nem tudok mit csinálni, nagyon fáradt vagyok.
-Mindjárt elalszol haver.-mondta Zayn, és meglökdöste a vállam.
-Ja...kimerítő egy nap volt a mai.-jegyeztem meg, és szemeim akaratom ellenére lecsukódtak, majd egy pár perc múlva hatalmasat csattantam a földön.
-Áúú.-nyavajogtam, majd megfogtam sajgó térdem, és állam.
-Hát te nagyon kész vagy.-mondta Liam is.
-Na jó.-mondta haragosan Paul.-Niall menj pihenj a szobádba, a többiek meg azt csinálnak amit akarnak, de ne szedjétek szét az épületet srácok, mert jó lenne ha egybe maradna holnapra is. Ja és 7-ig senkit nem engedhetek el a paparazzik miatt. Később majd lenyugszanak, és normálisan el tudjuk hagyni a helyet. Viszont holnap folytatjuk...és pihend ki magad Niall-csak bólintottam, és megköszöntem Paul-nak.
-Gyere nagyfiú beviszlek a szobádba.-mondta Louis, és felkapott úgy mint a menyasszonyokat.
-Köszönöm.-azzal le is csukódtak szemeim, és már semmit nem érzékeltem.



Louis szemszöge:
Felajánlottam Niall-nek hogy beviszem a 'szobájába', ami más néven Harry szobája, ahol is Jamie alszik csendesen. Szerencsénkre Harry elment beszélni Paul-al, így nem kellett azért aggódnunk hogy hogyan rázzuk le. Ugyan is neki nem szabad róla szólni mert tudjátok milyen is ha a húgáról van szó. A csajok pedig összeültek beszélni. Tom, és Lux pedig fogócskáztak. Na szóval megkértem Zaynt hogy nyissa ki Harry ajtaját. Mikor beléptünk, csöndben odaosontam az ágyhoz, és befektettem Niallt Jamie mellé. Mindkettő vette egy mély levegőt, és mi mindannyian (vagyis én Liam, Zayn) nagyon megijedtünk, és mozdulatlanul álltunk. Egyszer csak Jamie megfordult, és mi már vártuk mekkorát fog ordítani...de nem.Szemei csukva voltak, és, teljesen ledöbbentünk attól ami történt. Jamie felemelte a takaróját, betakarta vele Niallt, és odabújt hozzá, és Niall a karjaiba zárt őt. Hát mit ne mondjak nagyon édesek voltak. Szerintem egyikőjüknek se tűnt fel hogy egymás mellett fekszenek. Majd meglátjuk mit fognak szólni egy óra múlva. Gyorsan szóltunk a csajoknak, akik hangos 'awww'-ozásba kezdtek mikor meglátták, ezzel felkeltették mindenki, mondom MINDENKI figyelmét. Igen Harry-ét is, aki a többiekkel együtt gyorsan odasietett hozzánk.
-Hát itt meg...?-gyorsan befogtam Harry száját, aki mérgesen ficánkolt.-ez itt mi?-suttogta szerencsémre már ő is.
-Ez az aminek látszik. Jamie, és Niall a mi kis gerlepárunk egymás karjaiban alszanak.-mondtam halál nyugodtan, viszont Harry nem volt ennyire nyugodt.
-Ez kinek a műve volt?-kérdezte suttogva, de idegesen Harry.-Gondolom Niall nem direkt mászott be asz én szobámba, az én ágyamba, sőt Jamie mellé...-fújtatott idegesen még mindig.
-De hát nem édesek?-szólalt meg Eleanor.
-De csak...áhh...ti ezt nem érthetitek.-ült le Harry egy fotelba, térdein könyökölt, és az arcát tenyerébe temette.
-Na mesélj nekünk...kérlek Harry.-kérlelték Harry-t a lányok.
-Tudjátok...ők nem lehetnek együtt...-nézett komolyan mindenkire Harry.-ez számomra veszélyes, és ha úgy nézzük Jamie-re is. Most gondoljatok bele hogy összejönnek. Oké szép meg minden, és Niall-ben meg is bíznék, csak ha szakítanak akkor van a gond...nem akarják majd egymást látni, ami természetes, viszont én a húgomat nem küldhetem haza, és nem hagyhatom magára, Niall pedig a munka társam, és a legjobb haverom veletek együtt. És ha ők ketten szakítanának akkor én nem tudnék közöttük választani.-mondta Harry.-meg azért az is benne van hogy féltem őt. Eddig cserben hagytam, viszont most megígértem neki hogy soha, de soha többet nem hagyom magára.-mosolygott, és minden lány megölelte őt. Mi mindannyian csak megértően bólintottunk.
-Milyen jó dolga van itt valakinek.-szólalt meg Zayn.
-Hát igen, ilyen csinos barátnőkkel.-vigyorgott Harry, majd mindenki röhögőgörcsbe tört ki.
Csoda hogy még nem keltek fel rá Jamie-ék.
-Most még egy óráig itt fogunk gubbasztani, és várni hogy felkeljenek?-nyafogott Zayn.
-Nem. Majd úgy is halljuk ha sikítanak a meglepettségben.-mondtam, és mindenki kijött. Bezártuk az ajtót, és magukra hagytuk őket.



Jamie szemszöge:
Hallottam hogy nyílik az ajtó, gondolom Harry jött be valamiért. Éreztem hogy besüpped az ágy mellettem, szerintem Harry az, ugyan is ez az ő szobája. Szemeimet nem tudtam kinyitni annyira fáradt voltam, ezért csak megfogtam a takarót ami rajtam volt ráterítettem 'Harry'-re, és odabújtam hozzá, és ő is magához húzott átkarolt, és elaludt ő is. Fájó fejjel ébredtem fel, és nem úgy keltem föl ahogy elaludtam. Befelé voltam fordulva, és egy kéz szorosan fogta a derekam. Hirtelen eszembe jutott hogy 'Harry' befeküdt mellém, és ő is gyorsan elaludt mint én. Megfordultam hogy adjak egy puszit az arcára, de hirtelen felsikítottam volna, ha Niall nem tapasztja be nagy tenyerével a számat. Ő meg hogy kerül ide?
-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem, és eltávolodtunk egymástól.
-Ez egy marha jó kérdés.-kezeit berakta a feje alá, és a semmibe nézelődött majd fejét hirtelen felém fordította mikor megszólaltam.
-Engem nem zavar.-a szám előbb beszélt mielőtt átgondoltam volna. Zavaromban lesütöttem a szemeimet. Niall egyre közelebb jött hozzám, fölém támaszkodott, majd kínzó lassúsággal közeledett felém. Forró lehelete égette bőrömet. Az a szemkontaktus ami mindig meg volt köztünk, az most se maradt el. Már nem bírtam ezért tarkójánál fogva magamhoz húztam, és megcsókoltam. Nyelvével gyengéden megnyomta ajkaimat, bejutásért kérve. Én megadtam neki, és nyelveink vad táncot jártak. Levegő hiánya miatt szétváltunk, és nekem ekkor esett le minden...megcsókoltam Niall Horant...és megcsaltam David-et...hűű de csodás vagy Jamie, mit ne mondjak.
-Ne haragudj.-kért bocsánatot Niall. Én kimásztam az ágyból, és a mosdó felé vettem az irányt. 
-Nem, nem! Én bocsánat...-lehajtottam fejemet majd bezárkóztam a kis fürdőbe.
-Jamie gyere ki...-dübögött Niall az ajtómon.
-Nem megyek ki ne haragudj...-elcsuklott a hangom, és hangos bőgésbe kezdtem.
-Hallod Jamie, engedj be vagy betöröm az ajtót.-fenyegetett Niall. Én nem hittem neki ezért nem válaszoltam, majd 2 perc sem telt el az ajtó darabokra volt törve, és rajta mászott be Niall.
-Menj innen...-könyörögtem neki.-kérlek...csak megnehezíted a dolgom...-suttogtam, de ő akkor is odajött.-KÉRLEK...NIALL.-ordítottam, és még keservesebb sírásba kezdtem. Ekkor megjelent az egész bagázs, és értetlen arcokat vágtak.
-Mi történt az ajtómmal?-kérdezte Harry.
-Semmi.-válaszoltuk egyszerre, és mindketten elhagytuk Harry szobáját, még annyit odasúgtam Niall-nek hogy 'ez maradjon köztünk', és ő csak bólintott. Aztán annyi volt hogy Niall a saját szobáját célozta meg, én pedig a hátsó kijáratot hogy rágyújtsak egy szál cigire. Már a 6.-dik szálra gyújtottam rá, ekkor megjelent mellettem valaki.
-Remélem ez még csak a második.-nem suttogott de mégis halkan beszélt.
-Ha te azt tudnád.-nevettem fel kínomban.
-Ideje lenne indulni. 7 óra van.-mondta Harry.
-MÁR ENNYI AZ IDŐ?-nyitottam tágra a szemeimet.-20 perc alatt érünk csak oda Harry.-ordítottam vele, bár nem tudom hogy miért. Szerintem a sok felgyülemlett düh miatt.
-Shhh...nyugi!-nyugtatóan simogatta a hátam.-oda fogunk érni, ígérem.-nyomott egy puszit a homlokomra.-na gyere.
Mikor beértünk már mindenki készen állt az indulásra, csak ránk vártak.
-Na akkor én megyek Niall-el, és Jamie-vel...-kezdte Louis, de én félbeszakítottam.
-Kussolj!-mordultam rá.-most én döntöm el hogy hogyan utazunk!-mindenki meghökkent a viselkedésem láttán, de engem ez egy csöppet sem érdekelt.-szóval velem jön Harry, Liam, és Danielle. A többiek a másik kocsival.-az egészet elég idegesen mondtam el, és mindenki fapofával követte az utasításaimat.-Ja, és teszünk egy kitérőt! Louis, Liam gyertek ide.-mi mentünk hárman leghátul.-a kitérő a sweet kisbolt lesz, ott szedjük össze a barátomat, David-et.-ezt már sikerült normális hangon elmondanom, és ők csak helyeslően bólintottak.
Az út csendesen telt míg Harry nem szólalt meg. Féltem attól hogy mit fog mondani.
-Mi történt köztetek?-kérdezte Harry.
-Kivel?-kérdeztem vissza mint aki nem tudná kiről van szó.
-Jamie...-nézett komolyan a szemembe.
-Semmi, az ég világon semmi.-hazudtam, de mást nem tudtam csinálni.
-Oké. Hiszek neked.-na de jó legalább én érezhetem magam rosszul. 
Louis-ék mentek előttünk, és már majdnem a kisbolt előtt voltunk, erre Louis hirtelen lefékez a hátsó ajtó kinyílik, és Niall eszeveszetten elkezd futni abba az irányba ahonnan jöttünk. Majd egy pár másodperc múlva Zayn futott utána, mikor a kocsinkhoz ért Liam odaszólt Zayn-nek ugyan is Niall nem volt hajlandó megállni.
-Hát őt meg mi lelte?-kérdezte Liam Zaynt.
-Nem tudom, de utána megyek. Otthon találkozunk.-azzal futott a szőke fiú után. Mindenki kiszállt a kocsiból, és én elindultam a bolt felé ahol is kedves barátom David ácsorgott, és várt rám. Arcomon hatalmas mosoly jelent meg, odaszaladtam hozzá, és hevesen megcsókoltam. 

Viszonozta a csókomat, de Niall-é akkor is más volt. Sokkal jobb. Próbáltam elhessegetni a gondolataimat róla, és sikerült is. Mire ajkaink szétváltak mindenki mellettünk állt, és arra vártak hogy bemutassam őket újdonsült barátomnak David-nek.
-Srácok ő itt David a barátom.-mutattam David-re.
-David, ők itt pedig a...-nem tudtam befejezni, ugyan is David meg tette helyettem.
-Harry, Louis, Eleanor, Liam, Danielle, és Perrie, a hiányzó pedig Zayn és Niall.-mosolygott rám, és velem együtt mindenki ledöbbent fejjel nézett David-re.Engem a Niall név hallatán kirázott a hideg amit csak Perrie vett észre.
-Honnan tudtad?-kérdeztem tátott szájjal.
-Mindenki ismeri a One Directiont, és a barátnőiket.-vigyorgott David.
-Egy jó pont.-mondta Harry, és mindenki nevetett rajta.-gyertek menjünk haza. Ma itt aludhatsz ha gondolod.-nagy nehezen ki nyögte Harry.
-Imádlak.-visítottam, és megöleltem Harryt.
-Köszönöm a meghívást, de én csak éjfélig tudok maradni, holnap korán kel kelnem, mert a haverokkal túrázni megyünk 2 napra, és csak holnap után este tudunk találkozni, mert akkor jövök haza.-szomorodott el.
-Nem baj.-csókoltam meg.-akkor azt a pár órát kiélvezzük míg nem mész haza.-súgtam a fülébe úgy hogy senki ne hallja.
-Na indulás.-Liam megtörte a csodás kis pillanatunkat majd indultunk is az autók felé. 
Én ültem hátul Harry, és David között. David átkarolta a vállam, és én a combjára simítottam a kezeimet. Gyorsan meg is érkeztünk, mivel nem laktunk messze a bolttól ezért hamar hazaértünk. Otthon mintha tornádó söpört volna végig. Minden fel volt dúlva. Gyorsan a nappaliba siettünk ahol egy kétségbeesett Zaynt láttunk a kanapén ülve, akihez Perrie futott aggódva. 
-Jesszus.-kapta a kezét szájához Harry.-ez meg itt mi?-vonta felelősségre Zaynt.
-Niall...-remegett a hangja Zany-nek.-elképzelni nem tudom mi baja van.-előjött belőle a keserves zokogás. 
-Mindenki maradjon itt, majd én felmegyek megnézem mi a baja.-mondtam mire Zayn megállított.
-Nee...szerintem hagyd őt a mai nap, így is örültem hogy nagyjából lenyugodott...-szegényem nagyon félthette Niallt.
-Oké. Akkor takarítsunk össze, és utána leülünk és elmesélsz mindent.-adtam ki az utasítást.-oké?-kérdeztem mindenkire, és ők csak bólogattak.
Nem tudom min akadhatott ki ennyire Niall. Én tettem volna valamit? Vagy az hogy megcsókoltam? Nem tudom...tehetetlen vagyok, és egyben nagyon aggódok érte. Nem szívesen néztem volna meg hogy hazaér ugyanis a ház kész káosz volt, és ki tudja mi lett volna ha Zayn nem fut utána...már rég lángokba égne a ház. Mármint szerint. Vagy akár Niall-nek is baja eshetett volna.
-Mind gondolkozol édesem?-kérdezte David, és megpuszilta a fejem. 
-Semmin...áúúúú.-jajjdultam fel, ezzel mindenki figyelmét felkeltve.
-Mi az?-kérdezte David, én meg felmutattam a tenyerem. Ömlött belőle a vér.
-Csak belenyúltam a törött üvegbe.-olyan 'kit érdekel?' stílusban válaszoltam.-felmegyek a mosdóba mindjárt jövök.-felmentem a fenti mosdóba. Épp nyitottam be, és Niall állt ott a tükör előtt. Két kezén támaszkodott. Szemeiből megállíthatatlanul folytak a könnyek, a mosdó tiszta vér? volt, és Niall bal keze...az okozta azt hogy véres minden. És most láttam meg jobb kezében a pengét. Még nem vette észre hogy itt vagyok mellette, szerintem a hangos sírása miatt nem hallotta az ajtó nyitódását sem. Viszont mikor hozzáértem, megrezzent, és olyat tett amitől nagyon megijedtem. 
-TAKARODJ INNEN.-rám üvöltött megfogta a jobb csuklóm-amiből így is ömlött a vér mert belenyúltam az üvegbe-és a csuklómhoz tartotta a pengét.
-Niall...Ni..all..-elcsuklott a hangom, és sírni kezdtem. Egy pár másodpercbe telt míg Niall-nek feltűnt hogy én vagyok az.
Úristen...-kapott a szája elé, és elengedett majd a távolságot tartva tőlem kiviharzott a fürdőből egyenesen a be a szobájába. Lemostam a kezemet és lefertőtlenítettem, majd egy fáslival bekötöttem. Gondoltam Niall-nek is bekötöm a sebeit, de nem tudtam bemenni az ajtaján, ezért inkább nem is próbálkoztam tovább, visszamentem a fürdőbe, és feltakarítottam. Miután végeztem a nappali felé vettem az irányt. Könnyeimmel küszködve léptem be a nappaliba, ahol David az ölébe ültetett, és Zayn elkezdett mesélni.
-Szóval utána futottam, és kiabáltam neki de nem figyelt rám...olyan volt mintha most lőtték volna ki a puskából, úgy futott. Aztán még a ház előtt sikerült elkapnom, és lefogtam bár kevésbé sikerült. Folyamatosan rángatózott, és a könnyei mint a patak úgy folytak. Valami borzalmas látvány volt, főleg ha azt se tudja az ember hogy mi a baja. Aztán bejött a lakásba, és ami a keze útjába volt az lerombolta, én persze nem nagyon engedtem neki. Majd újra lefogtam, és a földre taszítottam. Erei fel voltak duzzadva a nyakán, a kezén...és pörgött mint a nem tudom mi. Aztán egy pár másodperc múlva elkezdett sírni mint egy 5 éves, és tehetetlenné vált. Magamhoz húztam, és megöleltem, majd mondtam neki hogy menjen fel fürödjön le, és aludjon. Azóta nem láttam, csak most hallottam hogy ordibál mikor felmentél...ugye nem veled ordibált?-kérdezte tőlem, és minden szem rám szegeződött.
-Nem...-hazudtam, és lehajtottam a fejemet.
-Jamie...az igazat.-simította meg Harry a karomat.
-Jó igen velem ordított...most boldogok vagytok?-kérdeztem.
-Hogy mondtad?-kérdezte David.-ordított veled?-vonta fel a szemöldökeit.-Megyek beszélek vele.-állt volna föl de nem engedtem.
-Ne kérlek...hagyd.-kérleltem.
-De...-kezdte.
-Nincs semmilyen de...-adtam a szájára egy puszit.-majd  beszélünk vele nyugi.-simítottam végig selymes arcán, mire ő csak elmosolyodott, és megcsókolt.
-Jól van, akkor joéjt mindenkinek.-mondta Louis, és felment pihenni barátnőjével. Majd őket követték, Zayn-ék, és Liam-ék is. Csak Harry, David, és én ültünk még mindig lent.
-Megyek aludni én is. Ha bármi van szólj.-megpuszilta a homlokom, és még visszaszólt.-David te meg vigyázz a kis húgomra.-majd elment aludni.
-Rendben.-válaszolt neki.-amúgy nem is mondtad hogy Harry a bátyád.-ölelte át a derekam.
-Ja igen, hupsz.-húztam össze magam, és halkan kuncogtam.
-Menjünk mi is 'pihenni'-kaján vigyor jelent meg a képén, ezért még most szóltam neki hogy nem lesz semmi.
-David ne haragudj de ma nem...nekem sok volt a mai nap, tudom azt mondtam hogy lesz, de most mindenki feszült velem együtt, és nem fog ez ma menni.-szomorúan néztem rá, és megértette.
-Viszont még van 2 órám hogy hazamenjek, nézzünk addig egy filmet.-vetette fel az ötletet ami nem is hangzott rosszul.
-Okés, de mit nézzünk meg?-kérdeztem.
-Legyen horrorr.-mondta nagy vidámsággal. Szeretem a horrorrt, de most nem nagyon volt kedvem azt nézni, de mivel ilyen kis vidám volt így belementem. Háromnegyed 12-kor vége lett a filmnek, és David indult is hazafelé.
-Holnap után találkozunk.-nyomott egy puszit a számra.
-Minimum.-odaléptem hozzá, lábujjhegyre álltam, és lágyan megcsókoltam. Nyelvünk lágyan simogatták egymást, de mint mindennek ennek is egyszer vége. Még utoljára egy csókot nyomtam a szájára, majd megvártam míg a taxi ki nem kanyarodik az utcából, és David eltűnik.
Bezártam magam mögött a bejárati ajtót, és teljesen sötét volt az előszobában. Megijedtem, és a lámpa után keresgéltem, és sikerült is megtalálnom. Egy hatalmas kő esett le a szívemről annyira megijedtem. A konyhát vettem célba, azon belül pedig a hűtőt, hátha találok valami piát. Találtam 4 Jack Daniels, és 4 Absolut Vodka, 3 Royal Vodka...és a többi. Szerintem a 1 Jack Daniels, és az egy Absolut Vodka elég is lesz a drogok, és a cigi mellé.-gondoltam magamban.
Felmentem a szobámba bezárkóztam, majd megbontottam a vodkát amiből egy marha nagyot húztam. A nyelőcsövemtől kezdve a gyomromig mindent végigmart az alkohol. Megbontottam a Jack Danielst is és megcsináltam ugyan azt mint a vodkával, jól meghúztam azt is. A kedvem is kezdett egyre jobb lenni, így jöttek a drogok. Volt még tartalék füvem, és egy új fajta szerzeményem is. Egy kis LSD. Elszívtam a füves cigimet, majd bevettem az LSD-t. Még meghúztam párszor a vodkás üveget, a Jack Danielst, és innentől sötétség.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése